My "Go To" makeup look || VIDEO tutoriál

Každá z nás má určite nejaké to svoje obľúbené líčenie, vhodné na každú príležitosť a ktoré zvládne za pár minút. Toto moje "Go To" líčenie používam hlavne vtedy, keď sa potrebujem nalíčiť rýchlo, efektne a najmä, keď nemám čas trápiť sa s očnou linkou, ktorú však zbožňujem...

Na Instagrame mi ho stále chválite a píšete mi, nech vám ukážem ako sa to robí. Keď som tak nad tým rozmýšľala, napadla mi jediná vec. Video. Video je totiž pre mňa osobne najlepším spôsobom ako sa niečo naučiť, ako ukázať to, čo by bolo slovami len ťažké opísať. A tak je na svete môj prvý " youtube video makeup tutoriál". Nič zdĺhavé, nič zložité. Na internete nájdete určite množstvo krajších a lepších makeup tutoriálov, ale tento môj som sa rozhodla vytvoriť pre tie z vás, ktoré si to žiadali a verím, že sa vám bude páčiť.

Pri tomto líčení som použila moju obľúbenú paletku Zoeva - Rose Golden (Recenzia), pretože som na nej v poslednej dobe tak trochu závislá..ale ak ju nemáte, nezúfajte, lebo pre toto líčenie potrebujete len 4 jednoduché očné tiene a 3 základné štetce. 


  • Telový tieň - na celé viečko až pod obočie
  • Svetlejší hnedý tieň - do celého záhybu oka
  • Tmavší hnedý tieň - len do vonkajšieho "V-éčka" a na vytvorenie linky.
  • Trblietavý, lesklý alebo matný tieň - na 2/3 pohyblivého viečka

Tiene môžete použiť akékoľvek, telové, fialové, čierne, hnedé,..jednoducho vo farbách, ktoré vám pristanú. Dôležitá je totiž technika líčenia. Základom je pridávať tiene postupne, po malých dávkach a poriadne ich rozblendiť  - tieňovať do stratena.

Okrem iného som v tomto videjku použila najmä obyčajné štetce, ktoré nájdete za pár eur na ebayi, aby ste vedeli, že pekné líčenie sa dá vyčarovať aj lacným a neznačkovým štetcom. 



TheDaniellaBlog | Makeup | Líčenie

TheDaniellaBlog | Makeup | Líčenie



TheDaniellaBlog | Makeup | Líčenie

TheDaniellaBlog | Makeup | Líčenie
TheDaniellaBlog | Makeup | Líčenie

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

2 komentáre:

Používa službu Blogger.