Recept: Vianočné vanilkové rohlíčky - #Vianoce1

Vianoce, Vianoce :) juchuchu konečne sú tu ! No ak ma sledujete na Instagrame alebo na Facebooku, tak určite viete, že ja som si vianočnú náladu urobila už trošku skôr. A keďže bol o recepty veľký záujem, tak šup s nimi, nech sa cez víkend môžte pustiť do pečenia :)



Vanilkové rohlíčky
Úžasné, sladučké, voňavé, dokonalé, extrémne jednoduché na prípravu. Naozaj ich musíte vyskúšať a ak vám nebudú chutiť, tak vám ich prídem upiecť ja sama ! :)

Ingrediencie:
  • 100g lieskových orieškov,
  • 200 g masla,
  • 280 g hladkej múky,
  • 80 g práškového cukru,
  • 2 žĺtka,
  • 1 balíček vanilkového cukru.

Na obalenie:
  • Práškový cukor a vanilkový cukor - nešetriť :)



Maslo, múku, práškový cukor, žĺtka a vanilkový cukor vyšľaháme do krásnej nadýchanej peny. Postupne zašľaháme aj pomleté lieskové oriešky. Cesto nesme byť lepkavé, musí byť tvarovateľné ako plastelína. Vytvoríme z neho šúľok, z ktorého potom narežeme pomerne rovnaké kúsky. Spôsobov na tvorbu rohlíčkov je niekoľko, samy sa rozhodnite, ktorý bude pre vás ten naj. Potom už len pečieme vo vyhriatej rúre na 180 °C približne 8-12 minút, všetko závisí od hrúbky rohlíčkov a rúry. Určite však dávajte pozor, aby ste ich zbytočne neprepiekli.







Recept na mäkké perníčky nájdete tu: Mäkučké perníky

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.