Recenzia: Dermaheal CC krém

Trend BB a CC krémov pomaly upadá, ale ja osobne ich obľubujem stále viac a viac. Makeup je perfektná vec, ale na každodenné nosenie je BB/CC krém predsa len o niečo vhodnejší. To však len vtedy ak nájdete pre seba ten pravý. A aký bol v mojom testovaní tento CC krém od spoločnosti Dermaheal?



Dermaheal CC krém na kompletnú korekciu tváre - odtieň Tan Beige - 50g (20 €)
nájdete na: www.medaprex.sk

Použitie a popis
Tento korekčný krém sa nanáša na vyčistenú, nakrémovanú pleť podobne ako makeup. Buď prstami alebo štetcom. Jeho farebný tón je ružový - studený. Takže ak máte teplý resp. olivový tón pleti ako mám ja, mohol by na vás vyzerať až príliš ružovo a neprirodzene. CC krém je veľmi jemný, na pleti ho skoro nie je cítiť, nezachádza do pórov, nezvýrazňuje vrásky. Pleť krásne rozžiari, a v priebehu dňa ju dostatočne hydratuje.


A práve s hydratáciou som ja mala najväčší problém. Pleť sa mi už po 2-3 hodinách začala neskutočne lesknúť, aj napriek tomu, že som po jeho nanesení použila púder. Pre moju pleť táto extrémna hydratácia vhodná nebola , čo práve naopak určite ocenia ženy so suchou, citlivou pleťou.
 
Z vášho pohľadu vľavo - pleť bez makeupu. Vpravo - pleť po nanesení 1 vrstvy CC krému.
Krycia schopnosť
Podľa popisu tento CC krém sľubuje "zakrytie všetkých nezrovnalostí pokožky". Áno, zakryje mierne začervenania, pigmentové fliačiky, jemné žilky okolo očí, ale na zakrytie mojich pieh a  začervenalých, vystupujúcich vyrážok už bohužiaľ nestačí, tam musí prísť na rad určite korektor. Jeho krytie je stredné.

Z vášho pohľadu vľavo - pleť po aplikovaní púdru. Vpravo pleť po 8 hodinách s CCkrémom.
Problém vyriešený?
V konečnom dôsledku môj jediný problém s týmto CC krémom bol, že jednoducho nie je vhodný pre typ mojej pleti (mastná) a jej tón (teplá-olivová). Moja pleť sa po ňom veľmi rýchlo mastí a neposkytuje jej dostatočnú kryciu schopnosť, ktorú človek s akné určite požaduje. 

Preto je podľa môjho odporúčania určený a mohol by byť vhodný pre:
  • suchú, citlivú pleť,
  • studený tón pleti,
  • pre dehydrovanú pleť,
  • pre podráždenú pleť,
  • jemné žilky, vrásky, začervenania,
  • pleť, ktorá nepotrebuje vysoké krytie,
  • staršiu pleť,
  • pleť "bez života".

ALE  v prípade, že aj máte mastnú, aknóznu pleť a navštevujete dermatologické ošetrenia ako napr. mikrodermabráziu, laser, aplikáciu ovocných kyselín, určite je tento CC krém vhodnejšou voľbou ako makeup. Okrem toho obsahuje SPF 30, čo sa po týchto ošetreniach hodí o to viac.


Moje hodnotenie: napriek tomu, že nie je vhodný pre moju pleť, verím, že ženy so suchou a citlivou pleťou by si ho obľúbili, preto mu dávam 4/5 bodov.

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:


(Ešte jedna technická informácia na záver,niektoré mi píšete, že neviete na blog napísať komentár, snažím sa s tým čo najrýchlejšie niečo urobiť, ale v prípade, že máte nejaké otázky k produktom, kľudne mi píšte na email: thedaniellablog@gmail.com )

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.