Recenzia: Avon Super Drama Mascara

Veľký test riaseniek sa pomaly, ale iste blíži ku koncu. Ostávajú nám už iba 2 a jendou z nich je práve riasenka Super drama od Avonu. Recenzie na všetky už testované riasenky nájdete TU .




Podľa popisu:  
  • Špirála SuperDrama riasy vyzdvihne a vytvaruje pre vzhľad nádherne veľkých očí. Vaše oči budú pôsobiť až o 20% väčšie.
  • Prelomová vejárovitá kefka.
  • Zloženie: Jedinečné dvojité zloženie pre najčernejšiu čiernu. Vyživujúce mikročiastočky dodajú každej riase výrazný objema ultraľahké vlákna ich zároveň úžasne predĺžia.
     

Začnem tým, čo je na tejto špirále najzaujímavejšie, a tým je určite kefka. Pridala som obrázok zo stránky Avonu, aby ste sa na ňu mohli bližšie pozrieť. 


Je zvláštna, neobsahuje štetinky, dokonca ani hrebienok, ale také akoby plastové krúžky alebo vejáriky. Asi vďaka nim som mala pri nanášaní pocit, že si na riasy nenanášam žiaden produkt .. a tak som nanášala a nanášala, a zabralo mi to celkom dosť času

Riasy však naozaj veľmi pekne vyzdvihla a vytočila, veď posúďte samy. Počas horúčav sa mi tiež pod očami rozmazala, ale asi mám nejaké "potivé oko" :P , pretože sa mi to stáva skoro pri každej druhej. 

Opäť raz je tu slovné spojenie "najčiernejšia čierna", ktoré si výrobcovia špirál asi veľmi obľúbili, ale naozaj ešte stále netuším ako sa líši "čierna" od  "najčiernejšej čiernej".

Cena tejto riasenky v zľave je 3,90€ a bez zľavy 7,60€. Za zľavnenú cenu sa možno oplatí vyskúšať jej špeciálny hrebienok a čaro " vzhľadu veľkých očí", ale skoro 8€ by som ja osobne za ňu určite nedala :)


Čo si o nej myslíte vy ? Už ste ju vyskúšali ?





4 komentáre:

  1. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, mně se ten efekt docela líbí! I když já už ty tradiční kartáčky vůbec nemusím :-(

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) práveže to nieje tradičná kefka, ona je taká vejárovitá :)

      Odstrániť
  3. spravila ti celkom pekné riasy, ja už radšej ani nechytám podobn= katalógy do ruky, aby som tam niečo neobjavila:D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.